Bra att veta

– Beställ gärna i god tid, för att underlätta vårt arbete och planering.

– Vi behöver din kompletta beställning senast tre arbetsdagar före leverans – men vi gör alltid vårt yttersta för att hjälpa dig om du är ute i sista minuten.

– Om det råder råvarubrist förbehåller vi oss rätten att byta ut en råvara mot en likvärdig. Självklart gör vi detta i samförstånd med dig.

– Minsta beställning för våra bufféer är 20 personer. Vi försöker alltid hjälpa till vid färre antal om möjligt. Övriga produkter levereras efter överenskommelse.

– Vi rekommenderar leverans 30 minuter innan Ni ska äta. Självklart anpassar vi oss efter era behov.

– Betalning sker per faktura på 15 dagar netto alternativt med Kort vid leverans.

– Leveranskostnad är 300:- enkel resa inom Stockholm. Vid beställning för minst 3500:- levererar vi avgiftsfritt inom Stockholm.

– Man kan självklart även hämta sin beställning själv hos oss i vårt cateringkök på Brådstupsvägen 1 i Hägersten.

– Vid avbokning senare än 7 dagar före arrangemangets genomförande utgår 50% i avbokningskostnad.

– Vid avbokning senare än 3 dagar före arrangemangets genomförande utgår 75% i avbokningskostnad.

Hej!

Klicka här för att komma till vår bokningssida → 

Har du några ytterligare frågor ring gärna 0707-51 77 07 eller mejla oss på info@astridskok.se